Často kladené dotazy

Níže naleznete nejčastěji kladené dotazy, které nám zasíláte. Pokud si nevíte s něčím rady a odpověď jste nenalezli níže v FAQ, neváhejte nás kontaktovat.

Doručení her

Doručení her je zdarma! Zboží věštinou odesíláme do několika málo minut od zaplacení. Díky tomu se vyhnete poštovnému, balnému a dalším poplatkům. Doručení je okamžité a můžete tak začít hrát během několika málo minut.

Platba

Všechny platby probíhají online přes platební bránu GoPay. Na bráně můžete volit mezi dostupnými platebními metody. Některé metody mohou být zpoplatněné dle ceníku GoPay.

GoPay

Bude mi hra fungovat?

Kompatibilitu všech her s vašim počítačem si můžete zkontrolovat na webu SystemRequirementsLab.com. Stačí vyhledat požadovanou hru a spustit detekci vašeho počítače.

Jak stornovat objednávku?

V případě neúspěšné platby jsou objednávky zrušeny automaticky, není nutné je jakkoliv dodatečně stornovat.

Co když hra nedorazila?

Pokud proběhla platba v pořádku a nemůžete ani po jedné hodině nalézt hru v e-mailové schránce, je to většinou způsobeno 2 důvody.

Buďto máte e-mail od nás ve spamu, nebo jste do objednávky zadali chybný e-mail. V druhém případě nás neváhejte kontaktovat, hru přepošleme na správný e-mail.

Jaká je doba doručení?

U všech dostupných her je doručení v rámci několika málo minut, maximálně však do 24 hodin. Ohledně doručení nedostupných her nás prosím kontaktujte.

Jak hru aktivovat?

Všechny hry jsou aktivovány v platformě služby. Návody naleznete na podstránce Aktivace klíčů. Návod k aktivaci hry je také přiložen v e-mailu u každé zakoupené hry.

Jaké jsou možnosti doručení?

Všechny hry pocházejí z digitální distribuce a jsou doručovány v elektronické podobě e-mailem. Do schránky vám přijde kód hry, který je potřeba následně aktivovat.